sobota, 3 stycznia 2009

Zapoznanie.





















To mój pierwszy blog ,wiec prosze badzcie wyrozumiali.
Moich zdjec nie mozna nazwac sztuka raczej abstrakcja i brakiem talentu.
Wystawiam je, bo może komuś sie spodobaja.
Nastomiast jeśli nie to takze prosze o napisanie swojego zdania .
opis zdjęc :
1. Ja bardzo dawno temu.
2.Monopol najlepsza gra ;D zdjęcie zrobie 01.01.2009r.
3.Scooby-Doo lizak a takze ulubiona bajka mojego chłopaka :) kazdy ma jakies zboczenia
4.Truskawka z Marcepanu (Poznańska cukiernia) jakoś listopad
5.Mikołaj chrześniak mój
6.Doxi mój pies
I już znacie troche mojej rodzinki ;)
Czekam na wasze zdanie . Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. To dziecko ma mega ogromne oczyska!! CUUUUDO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to twój blog, wiec mozesz go proawdzic jak chcesz, a z czasem i tak na pewno sie rozwinie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywam photoshopa albo photoscape

    OdpowiedzUsuń
  4. witam szczeciniankę ;) zdjęcia niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń